WhatsApp
× صفحه اصلی تعرفه ها ویژگی ها بلاگ سفارش پنل تیکتینگ نرم افزار تیکتینگ چیست؟ راهنما
بهینه‌سازی پایگاه دانش و FAQ با هوش مصنوعی

بهینه‌سازی پایگاه دانش و FAQ با هوش مصنوعی

چگونه می‌توان با کمک AI، حجم تیکت‌ها را در

بهینه‌سازی پایگاه دانش و FAQ با هوش مصنوعی

چگونه می‌توان با کمک AI، حجم تیکت‌ها را در بیشتر ...

اتوماسیون پیش‌بینانه در سیستم تیکتینگ: قبل از مشکل، پاسخ دهید

پشتیبانی مشتری امروز دیگر واکنشی نیست و کاربران انتظار دارند مشکلات قبل از وقوع شناسایی و حل شوند. اتوماسیون پیش‌بینانه در سیستم تیکتینگ با تحلیل رفتار مشتری و داده‌ها، قبل از ایجاد تیکت راه‌حل ارائه می‌کند. در این مق... بیشتر ...

امنیت اطلاعات در سیستم تیکتینگ: چطور از داده‌های مشتریان محافظت کنیم؟

در دنیای کسب‌وکارهای دیجیتال، سامانه‌های تیکتینگ ابزار حیاتی پشتیبانی هستند، اما بدون امنیت مناسب می‌توانند آسیب‌پذیر شوند. در این مقاله، تهدیدات رایج و روش‌های محافظت از داده‌های مشتریان را بررسی می‌کن... بیشتر ...

افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان با سیستم تیکتینگ هوشمند

در دنیای امروز که سرعت مهم‌ترین عامل رضایت مشتری است، اگر تیم پشتیبانی شما با حجم بالای درخواست‌ها، پاسخ‌های تکراری، تأخیر در پاسخ و نارضایتی مشتری روبه‌رو است، تیکتینگ هوشمند می‌تواند راه‌حل قطعی شما باشد. بیشتر ...

درباره از تـیـکـت

یک سیستم تیکتینگ و نرم افزار پشتیبانی آنلاین مناسب می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت شما باشد و مقدار زیادی در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند. AzTicket یک نرم افزار تیکتینگ کلودی است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود را ساده و کارآمد کرده و به‌راحتی رشد کنند.

نقشه
ارتباط با ما
آدرس:
تهران، بزرگراه نواب، جنب متروی نواب، برج اداری سهیل، طبقه 9، واحد 901 ، شرکت مهندسی ره رایان پژوه
تلفن:

  4 _ 02166381421

WhatsApp، Telegram ، Eitaa :

09904663890

Telegram:
Rahrayan_support@
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
کلیه حقوق برای شرکت مهندسی ره رایان پژوه محفوظ است.
logo-samandehi