پشتیبانی مشتری امروز دیگر واکنشی نیست و کاربران انتظار دارند مشکلات قبل از وقوع شناسایی و حل شوند. اتوماسیون پیشبینانه در سیستم تیکتینگ با تحلیل رفتار مشتری و دادهها، قبل از ایجاد تیکت راهحل ارائه میکند. در این مق... بیشتر ...
در دنیای کسبوکارهای دیجیتال، سامانههای تیکتینگ ابزار حیاتی پشتیبانی هستند، اما بدون امنیت مناسب میتوانند آسیبپذیر شوند. در این مقاله، تهدیدات رایج و روشهای محافظت از دادههای مشتریان را بررسی میکن... بیشتر ...
در دنیای امروز که سرعت مهمترین عامل رضایت مشتری است، اگر تیم پشتیبانی شما با حجم بالای درخواستها، پاسخهای تکراری، تأخیر در پاسخ و نارضایتی مشتری روبهرو است، تیکتینگ هوشمند میتواند راهحل قطعی شما باشد. بیشتر ...
یک سیستم تیکتینگ و نرم افزار پشتیبانی آنلاین مناسب میتواند یک سرمایهگذاری ارزشمند برای شرکت شما باشد و مقدار زیادی در زمان و هزینه شما صرفهجویی کند. AzTicket یک نرم افزار تیکتینگ کلودی است و به شرکتها کمک میکند تا فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود را ساده و کارآمد کرده و بهراحتی رشد کنند.
4 _ 02166381421
09904663890